Het volledig verwijderen uit het Job systeem als ZZP'er of leverancier is niet mogelijk, wel zijn er stappen die gevolgd kunnen worden om ervoor te zorgen dat u geen e-mail meer ontvangt van de Job applicatie. De reden waarom wij niet de mogelijkheid bieden om uzelf als leverancier (inclusief accounts) of als ZZP'er volledig te verwijderen uit ons systeem, is om de historie te waarborgen. Tevens bieden wij op deze manier de mogelijkheid de registratie op een later moment weer voort te zetten.
Als persoon kan men zichzelf beroepen op de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Die wet geeft iedereen het recht om verwijdering of correctie van zijn persoonsgegevens te eisen. Deze wet is echter niet toepasbaar op een ZZP- of op een leveranciersregistratie.
Hieronder kunt u terugvinden hoe u zichzelf als ZZP'er of als leverancier uit kan schrijven uit het Job systeem.
Uitschrijven als leverancier:
Om u uit te schrijven uit ons systeem kunt u na het inloggen naar "Mijn instellingen" rechtsboven in Job gaan.

Hierna zal u de keuze geboden worden om uw persoons- of leveranciersgegevens te bekijken/wijzigen, klik op de optie "Mijn leveranciersgegevens".

Klik vervolgens op "Segment inschrijvingen wijzigen".

In het volgende scherm kunt u de segmenten wijzigen. Zorg ervoor dat er geen segmenten meer zijn aangevinkt en klik op "Doorgaan".

Vanaf dit moment bent u uitgeschreven uit Job en zal u geen e-mail meer ontvangen over nieuwe aanvragen die in Job uitgezet worden.
Het kan overigens nog wel voorkomen dat u nog e-mail ontvangt over eerder uitgezette aanvragen, dit heeft te maken met het feit dat u toen nog ingeschreven stond op een segment ten tijde dat één van de aanvragen uitgezet was in Job.
Uitschrijven als ZZP'er:
Om u uit te schrijven uit ons systeem kunt u na het inloggen naar "Mijn instellingen" rechtsboven in Job gaan.

Hierna zal u de keuze geboden worden om uw persoonsgegevens te bekijken/wijzigen, klik op de optie "Mijn persoonsgegevens".

Boven uw persoonsgegevens ziet u de optie "Uitschrijven", klik op deze optie.

Nadat u op de knop "Uitschrijven" geklikt heeft dient u een uitschrijfreden aan te geven met een opmerking, hierna kunt u op de knop "Uitschrijven" klikken.

Vanaf dit moment bent u uitgeschreven uit Job en zal u geen e-mail meer ontvangen over nieuwe aanvragen die in Job uitgezet worden.
Het kan overigens nog wel voorkomen dat u nog e-mail ontvangt over eerder uitgezette aanvragen, dit heeft te maken met het feit dat u toen nog ingeschreven stond op een segment ten tijde dat één van de aanvragen uitgezet was in Job.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.