U kunt voor een bepaalde periode een andere gebruiker als vervanger instellen. Bijvoorbeeld in geval van vakantie of afwezigheid. Deze vervanging kan zelf worden doorgevoerd (via mijn instellingen), maar kan ook door één van onze adviseurs of door de supportdesk worden doorgevoerd.
Om dit in te stellen kunt u naar "Mijn instellingen" gaan om vervolgens de knop "Mijn persoonsgegevens" aan te klikken. Hierna kunt u op de knop "wijzigen" klikken om zo de sectie ‘Tijdelijke vervanging’, aan te vinken.
Hierna kunt u bij "Vervanger" (een deel van) de naam typen, waarna mogelijke gebruikers worden getoond:
Zorg er wel voor dat de vervangende persoon ook het gebruikersprofiel heeft dat u heeft (m.a.w. de vervanger moet in het geval van uren accorderen ten minste het profiel als manager hebben, voor het accorderen van wijzigingsverzoeken dient de vervanger in de meeste gevallen ten minste budgetbeheerder te zijn). Mocht u willen weten of uw vervanger het correcte profiel heeft, dan kunt u het beste eerst met hem/haar contact opnemen. De vervanger kan dan via "Mijn instellingen" op de knop "Mijn persoonsgegevens" klikken om zo zijn gebruikersprofiel te achterhalen. |
Vervolgens kan er een periode worden aangegeven waarvoor de vervanging moet gelden. Deze periode heeft overigens geen correlatie met gewerkte uren, alle urenstaten kunnen dus behandeld worden.
Klik hierna op "Opslaan" en de vervanging is voor de door u geselecteerde periode ingesteld.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.