De UBR|Inhuurdesk helpt rijksorganisaties bij de inhuur van personeel. We werven en huren externe medewerkers in voor tijdelijke functies en opdrachten. De applicatie Nétive JOB faciliteert het werven, contracteren, tijdschrijven en factureren.

Inloggen of registreren
In bovenstaand menu kunt u via de link 'Inloggen JOB' inloggen. Heeft u nog geen account, dan kunt u zich registeren als ZZP'er (rechtsvorm: Eenmanszaak) of als Leverancier. Wilt u ook aanvragen ontvangen? Dan kunt u na registratie toelating vragen voor de diverse categorieën van het Dynamisch Aankoopsysteem. Klik hier voor de instructie toelating en aanbieden via Dynamisch Aankoopsysteem.

Supportdesk voor technische vragen
Mocht u een vraag hebben, dan kunt u de meest gestelde vragen vanuit de onderstaande categorieën raadplegen om zo antwoord op uw vraag te vinden. Al een vraag ingediend? Dan kunt u met uw inloggegevens van dit hulpcentrum 'uw activiteiten inzien' die u telefonisch, via e-mail of het vragenformulier ingediend hebt. Kunt u niet de gewenste informatie vinden bij 'Informatie JOB voor:' dan kunt u via het menu 'Een vraag indienen' uw vraag aan onze Supportdesk stellen. Dit kan ook via e-mailadres jobsupport@rijksoverheid.nl of telefoonnummer 070-7000590.

Inhuurdesk voor inhoudelijke vragen
De UBR|Inhuurdesk is aanspreekpunt voor externe inhuur en is bereikbaar via UBRinhuurdesk@rijksoverheid.nl. Zie ook de contactpagina voor de telefoonnummers en e-mailadressen van de adviseurs.

Informatie JOB voor: