De UBR|Inhuurdesk helpt rijksorganisaties bij de inhuur van personeel. We werven en huren externe medewerkers in voor tijdelijke functies en opdrachten. De applicatie Nétive JOB faciliteert het werven, contracteren, tijdschrijven en factureren.

NIEUWSBERICHT UBR|Inhuurdesk: inhuur van extern personeel
Per heden bundelen UBR|EC O&P en UBR|HIS hun dienstverlenging voor externe inhuur in de vorm van de UBR|Inhuurdesk. Voorlopig betekent dit voor opdrachtgevers, (potentiële) leveranciers en externe medewerkers alleen een naamswijziging. Lopende contracten en werkafspraken/-processen blijven op dit moment ongewijzigd evenals de contactpersonen.

Inloggen of registreren
Via de link 'Inloggen Job' in bovenstaand menu kunt u inloggen in de inhuurapplicatie JOB. Hier wordt ook mogelijkheid geboden om per 1 juli 2016 te registreren als ZZP'er (rechtsvorm: Eenmanszaak) of als Leverancier op de diverse categorieën van het Dynamisch Aankoopsysteem.

Supportdesk voor technische vragen
Mocht u een vraag hebben, dan kunt u de meest gestelde vragen vanuit de onderstaande categorieën raadplegen om zo antwoord op uw vraag te vinden. Al een vraag ingediend? Dan kunt u met uw inloggegevens van dit hulpcentrum uw 'uw activiteiten inzien' die u telefonisch, via e-mail of het vragenformulier ingediend hebt. Komt uw vraag niet voor in FAQ dan kunt u via het menu 'Een vraag indienen' uw vraag aan onze Supportdesk stellen. Dit kan ook via e-mailadres jobsupport@rijksoverheid.nl of telefoonnummer 070-7000590.

Inhuurdesk voor inhoudelijke vragen
De UBR|Inhuurdesk is aanspreekpunt voor externe inhuur en is bereikbaar via UBRinhuurdesk@rijksoverheid.nl. Zie ook de contactpagina voor de telefoonnummers en e-mailadressen van de adviseurs.

Veelgestelde vragen Job